Podmínky dopravy
Vítejte na Tynarova! Jsme odhodláni poskytovat výjimečné přepravní služby našim zákazníkům po celé České republice.
ČESKÁ REPUBLIKA:
-
Uzávěrka objednávek: 17:00 (GMT+01:00) Středoevropský čas (Praha) (po - pá)
-
Doba zpracování: 1-4 pracovní dny (po - pá)
-
Doba doručení: 7-9 pracovních dnů (po - pá)
-
Doručovací služby: Zásilkovna, PPL, Česká pošta
Doprava zdarma v České republice Všechny objednávky zadané v České republice mají dopravu zdarma. S doručením vaší objednávky nejsou spojené žádné další poplatky.
Dopravní partneři Spolupracujeme s renomovanými přepravními službami, jako jsou Zásilkovna, PPL a Česká pošta, abychom zajistili spolehlivé a včasné doručení.
Sledování objednávek Zákazníci obdrží e-mail s potvrzením a sledovacím číslem poté, co byla jejich objednávka odeslána. Toto sledovací číslo lze použít k ověření stavu doručení.
Ztracený nebo chybějící balík Pokud balík není doručen nebo se ztratí, ihned kontaktujte náš zákaznický servis. Budeme spolupracovat s našimi přepravci na vyřešení problému a v případě potřeby zašleme náhradní balík nebo zajistíme vrácení peněz. Další informace naleznete v našich zásadách pro vrácení a refundaci.
Nesprávná dodací adresa Pokud potřebujete změnit doručovací adresu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na contact@tynarova.cz do 24 hodin od zadání objednávky nebo před uzávěrkou.
Kontakt Pokud máte jakékoli dotazy týkající se vaší objednávky nebo našich zásad dopravy, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznického servisu na contact@tynarova.cz.
Informace o společnosti
Název webu: Tynarova
Název společnosti: ABI Galaxy
Adresa: Keurenplein 41, 1069 CD Amsterdam, Nizozemsko
E-mail: contact@tynarova.cz
Kontaktní formulář: zde
Telefon: +31 657673790
Číslo společnosti: 88473198
DIČ: NL004617309B62
Provozní doba zákaznické podpory:
Pondělí až pátek: 09:00–17:00
Sobota a neděle: 11:00–16:00
Snažíme se odpovědět ještě tentýž den.